2013. október 28., hétfő

Fejlécverseny: A négy elem - eredményhirdetés

Sziasztok!
Meghoztam a Négy elem kategória fejlécverseny eredményeit. Minden fejlécről írtam egy kis véleményt, remélem, hogy mindenki egyetért a leírtakkal. Ha ez mégsem így lenne, akkor nyugodtan írja meg a véleményét, és azt is, hogy mi nem tetszik neki. :) Nagyon sok szép fejlécet kaptam tőletek, és nehéz volt eldöntenem, hogy ki legyen az első, második illetve harmadik helyezett. A két első helyezett nyereményét csak holnap, a pasztell kategória eredményhirdetésénél árulom el.
xx.
Sz Bius



Annie C.
A négy elemet ábrázoló narancssárga – kék – zöld – barna színösszeállítás tetszik, jó ötlet volt így ábrázolni a megadott témát. Ezen felül nem igazán tudok jót mondani a munkádról. Őszintén megvallva, nekem nem tetszik a fejléc. Ki is fejtem, hogy miért. A teljes munka összecsapottnak tűnik, középen a lány teljesen homályos. Ezt a film-szerű keretet nem tettem volna rá. A betűtípus választás sem túlzottan nyerte el a tetszésemet, de ez a legkevesebb, ami bántotta a szememet. Gyakorolj még, sokat, sokat, sokat, ha fejléceket akarsz csinálni, hiszen gyakorlással egyre jobb és jobb lehetsz. Én sem ilyen munkákkal kezdtem, amilyeneket most csinálok, de sok gyakorlással és tanulással értem el ezt a szintet, és még nekem is van hova fejlődnöm.

aviviii
Mindent összevetve tetszik a fejléc, és az, hogy négy külön részre van osztva. Kicsit jobban összemoshattad volna a képeket, mert így látom, hogy egy kép hol ér véget. A life felirat betűtípusa nem tetszik, egy írott betűtípussal jobban nézne ki szerintem. Az elképzelés jó, és az a szaggatott keret is tetszik.

DreamerGirl
Kissé rendezetlen lett a fejléced, de nem vészes. Az összemosással van a legnagyobb gondom. Látszik, hogy egy kép hol ér véget, néhol még a vonal is megvan, amit amúgy szépen ellehet tüntetni. Az ötlet tetszik, hogy több képből állítottad össze az egyes elemeket. A betűtípusok, színek rendben vannak, viszont a ground szó d betűjének egy kis része lemaradt a fejlécről. Erre legközelebb jobban figyelj, hogy az egész szó látható legyen teljes egészében a munkádon.

Cassidy Badrick
A Te fejléced az elsők között volt, amit megkaptam. Tetszik ez a lilás-kékes színvilág, és külön jó ötletnek tartom, hogy a fejléc jobb oldalán lévő tüzes képet kiemelted a háttérből, és nem olvad bele. Az összes elem, ami a feltétel volt, rajta van, jól megoldottad a feladatot. A betűtípus gyönyörű, illik a fejléc stílusához. Két helyen látok olyat, mintha a képek széle nem lenne elmosva, de ez nem túlzottan zavar. Gratulálok a munkádhoz, és még több ilyen gyönyörű fejléc készítéséhez sok sikert kívánok!

Frida
A fejléc, amit kaptam, nagyon tetszik. Ötletes, szépen megoldott munka. Minden elem, ami a kiírásban volt, szerepel rajta. A földgömb jó ötlet volt, ahogy az is, amit ráírtál. A felirattal egy problémám akadt. Túl nagy. A szín, stílus minden tetszik, egyedül a mérete nem. A kétoldali tépéssel feldobtad a munkádat, nélküle kicsit unalmas lenne, de szépen megoldottad. Láttam már több fejlécedet is a blogodon, mindegyik tetszik, csak szinte a feliratok túl nagyok rajtuk. De most nem azokról kell véleményt alkotnom, hanem erről a munkádról. Tetszik, de ha megfogadsz egy tanácsot tőlem, akkor legközelebb kisebb betűmérettel írd a feliratot a fejléceidre.

Hanna Talent
Tetszik a fejléc, bár az legszembetűnőbb bajom, hogy a felirat túlságosan is beleolvad a háttérbe. Egy kevésbé sötét betűszínnel feltűnőbbé tehetted volna, és valamilyen szinten feldobta volna a munkádat. Az összemosást szépen megcsináltad, bár azt tanácsolom, hogy legközelebb nagyobb méretben hagyd a képeket, és jobban tedd egymásra őket, akkor szebb lesz a végeredmény.

L.T.P.
Tetszik a fejléc, bár nekem túl sok a rózsaszín. Annyira nem illik ez a szín ehhez a kategóriához szerintem. Egy zöld, kék vagy sárga színt jobban el tudnék képzelni a rózsaszín helyett. Szép munkát küldtél el, a képek jól vannak összemosva, és egyetlen elem sem hiányzik a fejlécről. A felirat betűtípusa tetszik, bár a szín itt sem nyerte el a tetszésemet. Egy halványabb rózsaszínnel, esetleg fehérrel jobban mutatna. Összességében szép, de egy másik színvilággal még szebb lehetett volna.

Miss Babe
Nagyon tetszik az egész fejléc. Külön jó ötletnek tartom, hogy négy különálló részre osztottad, így jelezve a négy elemet. A képeket jól válogattad össze, illenek egymáshoz. Minden tetszik, szép munka. Gratulálok!


Liana S.
Az egyetlen problémám az egész fejléccel annyi, hogy sárgával írtad a save szót, és  ilyen betűtípussal. Ha barnával, vagy egyéb más valami sötétebb színnel került volna a fejlécre, akkor sokkal jobb lenne a végeredmény. Tetszik a munkád, csak így tovább, gratulálok!


és akkor a helyezések...
Első helyezett, Cassidy Badrick!

Második helyezett, Miss Babe!

Harmadik helyezett, Liana S!

Gratulálok Nektek! Kikerültök a nyertesek oldalra, a munkátok, és a blogotok, amit kérlek titeket, hogy írjatok meg nekem kommentbe! A többiek se csüggedjenek, mindenkinek csináltam egy névre szóló oklevelet, amit kitehet a blogjára. :)






8 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Waoo, huhhh. nem jutok szavakhoz. Köszönöm a második helyezést, wao*-*♥
    Nem teljesen értem - kérlek segíts ki benne -, mit kell leírnom kommentben?:)

    xx, MissB.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Megérdemled.. :)
      A blogodat, amit szeretnél, hogy kikerüljön a munkád mellé a nyertesek oldalra. :)

      Törlés
  2. Az a DreamerGirl- é milyen sz.r lett.... :// xD Húha...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez hülyeség. Mindenkinek el kell kezdeni valahol, és ezt mondtam is neked, pont ma! :)

      Törlés
  3. Szia!
    Istenem nem jutok szavakhoz, nagyon köszönöm!! <33
    Ez az egy blogom van: http://niaolvas.blogspot.hu/ bár nemsokára lesz egy új, amit jobban szeretnék ott látni, szóval majd ha az meglesz szólok, addig ez is kint lehet. :D

    xx Cass. B.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon szívesen, megérdemled! :)
      Rendben, kitettem, ha meglesz az új blog, szólj, és kiteszem. :)

      xx. Sz Bius

      Törlés
  4. Szia!:)
    Nagyon szépen köszönöm a harmadik helyezést, a blogom pedig: http://deathnote-at.blogspot.hu/ amit nem sokára kezdek el.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Megérdemled! :)
      Köszönöm, már ki is kerültél az oldalra. :)

      xx. Sz Bius

      Törlés