2013. október 4., péntek

#12. Kép, fejléc szélének díszítése maszk segítségével

Sziasztok!

A facebook csoportban már többen kérdeztétek, hogy a mostani fejlécen azt a papírszerű tépést hogy csináltam. Ennek a leírását hoztam most.

xx.
Sz Bius






Kép, fejléc szélének díszítése maszk segítségével


1. Mentsd le a neked tetsző maszkokat a gépedre. Kattintásra megnőnek.



2. Nyisd meg photofiltre-ben a fejlécet, amit készítettél, amin még nincs felirat. Utána jobban látod, hogyan szeretnéd elhelyezni rajta. Az én fejlécemen már van felirat, azzal ne foglalkozzatok.
3. Ezután nyisd meg az innen lementett maszkot.
4. Méretezd a  maszkot akkorára, amekkora a fejléced.

5. Jobb egérgomb - másolás.

6. Kattints a fejlécre, fent szerkesztés - különleges beillesztés - összeillesztés.


7. Ismét jobb egérgomb - másolás a dupla képen.

8. Zárd be a maszkot, és a fejlécet is, azután nyiss egy új, akkora átlátszó lapot, amekkora a fejléc mérete.

9. Fent szerkesztés - különleges beillesztés - maszk beillesztés.

10. Fent réteg - egyesít minden réteggel.

11. Mentsd el PNG formátumban a fejlécet, és kész is. Bármilyen képet megcsinálhatsz így, csak méretezd akkorára a maszkot, amekkora a kép mérete.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm! :))
    Én kértem a szaggatást facebook-on! :)
    Mégegyszer köszönöm ♥

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    A második maszkot nem tudom lementeni, mert nem png formátumban van. Esetleg át tudnád valahogy alakítani? Előre is köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!((:
    Ahh, és ahogy megígérted, hoztad a maszkokat!:)) Köszi :*
    Hanna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Így van, ma pedig jön egy újabb adag. :)

      xx.
      Sz Bius

      Törlés
  4. Segítség! Amikor beillesztem nekem fekete sötétebb lesz a fejlécem! :O És megnéztem ugyanakkora a fejléc átlátszó a háttér... ez mitől lehet? Segítsetek! :(

    VálaszTörlés