2014. február 25., kedd

vélemény #1#2 + designátalakítás #3#4 + fejléc #11 + inspiráló képek

Sziasztok!

A mai napon két blogról írtam véleményt, designátalakítások előtte-utána képeit hoztam el. Egy elkészült fejléc is helyet kapott a mai bejegyzésben, ahogyan pár inspiráló kép is.
A menü -eddig- három új oldallal bővült, ahol megnézhetitek külön mindegyik szerkesztő munkáját. Természetesen Bella és Bronwyn munkáit is megtekinthetitek majd.
Ha van valami kérésetek, amit szeretnétek, hogy hozzak, akkor írjatok nekem chaten, és mielőbb megpróbálom a kéréseket teljesíteni.
Ígérem, hogy hamarosan jövök egy tartalmasabb, hasznosabb bejegyzéssel is, nem csak megmutatom az elkészült munkáimat.
xx.
Sz Bius

Vélemény #1#2
Chaten említetted, hogy a fejlécet mindenképpen szeretnéd megtartani. Ugye a kék és a piros a két fő szín. A fő hátteret, ahol a szöveg van, kékre állítanám, de nem erőteljes kékre, hanem világosabbra. Ugyanúgy a rendes háttérnél is inkább egy egyszínű halványpirosat állítanék be. Ezzel a két színnel remekül lehet játszani, a modulokat, és a szöveg színét is ehhez igazítsd. Modulcímeknek valami extrább betűtípust választanék, nagyban megdobja blog kinézetét. A menüstílus nagyon tetszik, azt mindenképpen megtartanám. Sok sikert kívánok a blogodhoz, remélem valamivel hozzájárultam ahhoz, hogy merrefelé indulj el a blog kinézetével kapcsolatban. :)

A blogodon sehol sem láttam feltüntetve, hogy a fejlécet más csinálta volna neked, így azzal kezdeném. A fejléc háttere nagyjából rendben van, nem sok minden található rajta, egyszerű, de nem rossz. Ashley hajából jobb oldalt kicsit levágtál, de nem olyan szembetűnő. Csak azután vettem észre, hogy alaposabban megnéztem. A felirat mérete és betűtípusa nem tetszik, nagyon nagy a szöveg, így az van előtérben a főszereplővel szemben. Inkább a főszereplőn legyen a hangsúly, mint a blog címén. Legközelebb figyelj oda jobban a részletekre.
Térjünk át a blog kinézetének többi részére. A színek összhangban vannak, jól néz ki. Igazából semmit nem tudnék kiemelni, ami nem tetszik. Egy valamit említenék csak meg: a szöveget mindig tedd sorkizárásra, akkor nem lesz ilyen kesze-kusza a szöveg. További sok sikert kívánok a blogodhoz, remélem, hogy a legközelebbi fejlécednél megfogadod a tanácsaimat. :)

Teljes design #3#4#5#6

Impossible life [régi design]
Impossible life [új design]

Dark secrets [régi design]
Dark secrets [új design]

Sarki fény [régi design]
Sarki fény [új design]

Dream catcher [új design - régiről elfelejtettem képet csinálni]

Fejléc #11
Sweet Honey - Balhés ikrek


Inspiráló képek

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a tanácsot. Alakítottam is a blogon, igaz a szövegnél a hátteret halványpirosra állítottam, mert sehogy sem találtam a megfelelő kéket. Szerintem az előzőnél jobban néz ki. Köszi szépen még egyszer a tanácsokat.

    VálaszTörlés