2013. november 15., péntek

#1. Designcsomag - kék, téli

Sziasztok!
Egy újdonsággal készültem most Nektek. Egy adott téma/szín köré csoportosuló design dolgokat hoztam ma. A tél és a kék szín jegyében fejlécalapot, képeket, html színkódokat, html menükódot, és betűtípusokat szedtem össze.
A html menü kódja Aranymelitől van, csupán kicsit átalakítottam azt. Remélem hasznos lesz a bejegyzés számotokra. Ha szeretnétek még ilyen csomagokat, írjátok meg nekem kommentbe, vagy a chat-en, hogy milyet, és amint tudom, hozom. 
írta: Sz Bius ; időpont: 2013. november15. 
Téli, kék árnyalatú képek

Fejlécalap

Háttér


Betütípusok
Frosty Winter

Snow Frosting

Winter Ice

Winter Mint

Winter flakes

HTML színkódok


HTML menükód
Ezt a kódot modulba, HTML/Jawascript-be kell betenni. Teljes egészében másold ki a kódot, majd írogasd át a linkeket és a címeket arra, amire szeretnéd.

<div id="vertmenu">
<ul>

<li><a href="IDE ÍRD BE A LINKET" tabindex="1">IDE PEDIG A CÍMÉT</a></li>
<li><a href="IDE ÍRD BE A LINKET" tabindex="2">IDE PEDIG A CÍMÉT</a></li>
<li><a href="IDE ÍRD BE A LINKET" tabindex="3">IDE PEDIG A CÍMÉT</a></li>
<li><a href="IDE ÍRD BE A LINKET" tabindex="4">IDE PEDIG A CÍMÉT</a></li>
<li><a href="IDE ÍRD BE A LINKET" tabindex="5">IDE PEDIG A CÍMÉT</a></li>
<li><a href="IDE ÍRD BE A LINKET" tabindex="6">IDE PEDIG A CÍMÉT</a></li>
</ul>
</div>

<style type="text/css">

#vertmenu { /* a menü szélessége, betűtípusa, stb */
    font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;
    font-size: 11px;
    width: 200px;
    padding: 0px;
    margin: 0px;
}

#vertmenu h1 { /* a menü link címe, háttere, stb */
    display: block;
    background-color: #A0CFEC;
    font-size: 11px;
    padding: 3px 0 5px 3px;
    border: 0px solid #000000;
    color: #5CB3FF;
    margin: 0px;
    width: 161px;
    text-align: center;
}

#vertmenu ul {
list-style: none;
margin: 0px;
padding: 0px;
border: none;
}
#vertmenu ul li {
margin: 0px;
padding: 0px;
}
#vertmenu ul li a { /* a link színe, stílusa, stb */
font-size: 80%;
display: block;
border-bottom: 1px dashed #BDEDFF;
padding: 5px 0px 2px 4px;
text-decoration: none;
color: #38ACEC;
width:160px;
}

#vertmenu ul li a:hover, #vertmenu ul li a:focus { /* ha ráviszed az egeret a linkre */
color: #000000;
background-color: #eeeeee;
}

</style>

11 megjegyzés:

  1. e betűtipusok egyszerűek és mégis nagyszerűek! Köszönöm, nagyon sokat segítettek! :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon örülök, hogy segítettem. :)
    xx. Sz Bius

    VálaszTörlés
  3. Elvittem pár képet, ha nem baj. :) És remélem lesz még ilyen csomag!

    Kriszti S. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Elvittem a fejlécalapot ha nem baj.:)

    VálaszTörlés
  5. Elvittem egy fejléclapot, ha nem gond:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Elvittem a fejléclapot ha nem gond :D

    VálaszTörlés
  7. Szia!:)
    Elvittem a fejléclapot, ha nem gond.:)

    VálaszTörlés
  8. Köszi lányok, hogy szóltatok, nem gond, dehogy, azért csináltam őket. :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Elvittem a fejlécalapot. Remélem nem baj.

    VálaszTörlés
  10. Köszi képeket, hátteret, fejlécalapot

    VálaszTörlés